Foutieve berichtgeving in Het Laatste Nieuws i.v.m. beslissing OMCW-raad

Vandaag verscheen een artikel in Het Laatste Nieuws in verband met de onwettige beslissing m.b.t. de islamitische hoofddoeken die gisterenavond in de Gentse OCMW-raad genomen werd.

Het artikel vermeldt:

“SP.A/Spirit vormt samen met Open VLD de meerderheid in de OCMW-raad, maar sloot zich in de hoofddoekenkwestie aan bij Groen!, net zoals Vlaams Belang dat deed.”

Deze berichtgeving is uiteraard foutief en een correctie werd aangevraagd. De verslaggever had allicht een zware dag achter de rug, iedereen maakt al eens een vergissing, deze kan echter wel tellen.

Uiteraard heeft het Vlaams Belang zich NIET aangesloten bij Groen!.

Op bijgaande link vindt u het persbericht dat Vlaams Belang Koepel Gent vandaag publiceert, waarin de correcte weergave van de feiten uit de doeken wordt gedaan.

In Het Laatste Nieuws van 13 december verscheen een correctie i.v.m. de verkeerde berichtgeving, waarvoor dank.

Bijlage 1

Misschien bent u ook geïnteresseerd in ...